söndag 30 januari 2011

..billigare till Båtmässan

Om du har ett utställarkort kommer du in på båtmässan hela tiden, men timpengen är rätt dålig, och chansen att se en annan monter än din egen är försvinnande liten. Har du turen att vara en trogen kund  hos någon som ställer ut, eller om svärdottern arbetar i branschen kanske du kan få en fribiljett. Mest eftertraktade är biljetterna till den s.k VIP-kvällen fredagen då invigningen går av stapeln.
Egentligen är det märkligt, för då är det minst chans att få några vettiga svar i montrarna, då plockmat och dryck finns utställda istället för informationsmaterial. Visserligen träffar jag ofta mycket folk där, men inte hinner jag se det jag skulle vilja se, det gör jag bäst sista söndagen efter klockan 14. Då brukar det vara rea i vissa montrar, och behagligt lite människor på mässan. Jag satsar på årets rundvandring söndagen 13 februari efter klockan 14, kanske får jag flera i sällskap efter där här inlägget.
Men har du Göteborgs-Posten då finns det faktiskt ett erbjudande på Läsvärdet om rabatterat pris.Gå in på länken och välj Kultur & nöje, för att sedan trycka dig vidare till sport och fritid. Där hittar du erbjudandet från GP. Ligger inte läsvärdeskortet redan i plånboken är det dags att leta fram det nu, och sedan komma ihåg det när du står i den svettiga kön på mässan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen