lördag 26 mars 2011

..undrar vad min doktor hade sagt....


.. om han visste att jag tyckte skrapa båtbotten är bra sjukgymnastik. Höger axeln har inte så bra rörlighet och styrkan är svag, så skrapa båtbotten kanske inte är optimal sjukgymnastik, men det gick över förväntan.
Batterierna var stendöda, och kölsvinet är fullt med vatten, så jag förstod med ens att den automatiska länspumpen hängt sig, och då orkar inte solcellerna hänga med. Det nya elsystemet krymper närmare vare sig jag vill det eller ej, så nu är det bara att börja rita.
N och jag funderade kring däverten i aktern, mastfoten till nya masten och hur jag kan optimera stävankaret. Många funderingar i solen blev det, och mycket att fixa med, med en gång. Listan blev längre, igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen