måndag 6 februari 2012

Så hamnade jag och de kvinnliga förebilderna på film...

Det har varit en körig helg. Båtmässa dygnet runt, och en knä som behöver vila ibland, inte helt enkelt. Men det har varit roligt.
I fredags blev Nina Nordström, Sjöklar och jag intervjuade av Niklas Krantz från Sittbrunnen.se och här finns filmen som visar intervjun.
I går var jag moderator för ett föredrag om Seapilot, det var intressant och lärorikt, både som moderator och kunskapsmässigt för egen del. här kan du en del av föredraget.

Sedam hade vi en liten filmvisning från Äventyrsseglingen med Celeste till Norge, där deltagarna åkte skidor och sedan seglade hem via Skagen. Kalaset fortsatte, och jag konstaterade att jag numera bör vara hemma före midnatt, inte tre timmar efter...

Idag, eller rättare sagt i går söndag har det varit Båtmässan igen. Det är inte enkelt men ändå roligt att bara kunna gå fem meter i taget, innan jag blir stoppad av någon som vill prata, vare sig det är kurser hos Sjöklar, Seapilot eller något med GQSS. Nyhetsbrev för GQSS, manus till tjejdagen på tisdag och en sista bild till presentationen, sedan är det dags för en ny vecka!

Jag hittade en bra bild på Facebook tidigare i dag. Chansen att lyckas beror på hur man pratar om saker och ting som man vill skall hända. Om du säger jag har gjort, både mentalt och i verkligheten, då händer det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen