tisdag 19 februari 2013

Äventyret bara fortsätter....

....och fortsätter. Varje gång jag står och pratar om förra sommarens segling Göteborg- Island ToR, då återupplever jag seglingen och allt runt omkring. Det är hur kul som helst att så många är intresserade, men det är helt sanslöst vilket intresse det finns för vår segling.



I kväll har Jens Bengtström och jag hållit föredrag om seglingen Göteborg- Island igen. Jag har tappat räkningen på hur många föredrag vi har hållit vid det här laget. Tror att det snart är uppe i 15 föredrag. En del har redan frågat vart jag seglar nästa gång, för då undrar de om jag kanske kan komma tillbaka och berätta om det.Klart att jag kan.

Jag kan redan nu avslöja att det helt klart blir Sailing and Skiing 8-16 juni. Vill du följa med, finns det information och möjlighet att boka sig här.

Men vill du se bilder och höra mera om Sailing and Skiing och andra av de kommande äventyrsseglingarna som Sjöklar anordnar, då finns det ett informationsmöte nu på torsdag 21/2 kl 18-20.
Adressen är ny för Sjöklar. Du hittar dem på Villa Sjöklar, Talattagatan 22, längst ute vid hamnen och Långedrags Värdshus i Långedrag. Det krävs ingen anmälan, det är bara att dyka upp vid 18-tiden. Jag skall dit, så då syns vi väl där?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen