onsdag 28 januari 2015

När man slutar...

... då kan man få höra sanningar.

Vi hade ett stort kundmöte med 70 gäster förra veckan, och alla visste de att jag skulle sluta på MHC den här veckan. Det var rena energipåfyllningen! Då fick jag höra att jag lärt dem saker och ting som ingen konkurrent kunnat lära dem, att jag alltid var påläst och hade svar. Men det bästa var nog att flera kom fram och tackade för gott samarbete, och sa att de alltid kände att de kunde lita på vad jag sa. Kan du inte då säger du det, och så lovar du komma tillbaka med svaret. Det kändes fantastiskt att vara den som kunderna kände att de verkligen kunde lita på. Sedan är jag inget helgon som aldrig glömt av en kund, eller missat en återkoppling, men känslan av att ha förtroende och ha gjort skillnad ute bland kunderna var fantastisk att få med mig. Nu är det bara några timmar kvar i dag och i morgon, sedan är det dags att prova vingarna inom bemanningsbranschen via mitt delägarskap i Addus Care och min egen firma Stinas Informativa. Då blir det nya kunder att skapa relationer och förtroende hos för ett gott samarbete.

Mot nya mål för fulla segel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen